loading...

باران

مجله تفریحی و سرگرمی

admin بازدید : 209 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

مسواک زدن بعد از بیمار شدن باعث بیمار نشدن میشود

  • مسواک زدن بعد از بیمار شدن باعث بیمار نشدن میشود

    مسواک زدن بعد از بیمار شدن باعث بیمار نشدن میشود

    مسواک زدن بعد از بیمار شدن باعث بیمار نشدن میشود

    رعایت نکات بهداشت دهان و دندان یکی از مهم ترین کارها برای هر فرد است که مسواک کردن هم شامل همین بهداشت میشود.بر اساس گفته محققان ، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان سبب بروز بیماریهای قلبی ، جنسی ، دیابت و … میشود.

    در روزهای بعد از بهبود یافتن از یک بیماری آلوده شما احتمالا طبق همیشه از میکروب رها شده اید پس: پتو و حوله ی خود را بشویید,لیوان و بطری آب خود را تمیز کنید, مسواک خود را دور بندازید. اما  خلاص شدن از دست مسواکتان واقعا لازم است تا از میکروب ها دور بمانید؟

    به نظر می رسد هیچ قانون قطعی وجود ندارد, نها ویاس Neha Vyas دکتر خانواده در کلینیک Cleveland می گوید. میکروب ها می توانند به طور بالقوه تا چند روز در مسواک زندگی کنند او می گوید:”اما مدرک کافی در علم پزشکی که این مورد را نشان دهد وجود ندارد” در نتیجه میکروب ها باعث بیماری می شوند.

    حقیقت این است که شانس عفونت مجدد شما نزدیک به صفر است وقتی که سیستم ایمنی شما با یک مشکل مبارزه می کند آنتی بادی ها را برای دور نگه داشتن و بازگشت مجدد عفونت توسعه می دهد. مانند افرادی که در غرق شدن تو سهیم هستند؟زمانی که شما از مسواکتان استفاده نمی کنید یا در مغازه هستند  بی خطر و سالم هستند.

    دکتر ویاس می گوید: همه می گفتند کشمکش با باکتری ها و ویروس ها سیستم ایمنی شما را تضعیف می کند و با توجه به واقعیت  انواع دیگری از میکروب ها می توانند از نو دوباره بدن شما را آلوده کنند, ایده ی وحشتناکی نیست که مسواک زدن با مسواکی تمیز و عاری از میکروب را شروع کنید.

    “اگر شما نقص ایمنی ندارید, در حال درمان سرطان یا اختلال ایمنی هستید زمینه را برای دور انداختن فورا مسواکتان بعد از بهبود پیدا کردن از بیماری فراهم کنید “در مورد مسواکتان کمی فکر کنید, انگشت کثیف, برس مسواک کثیف می تواند میکروب های مضر را به لبه ی آن منتقل کند . او می گوید”اگر کسی در خانواده شما بیمار است، آنها باید به هنگام استفاده از لیوان خود به منظور جلوگیری از آلودگی مراقب باشند.”

    در بیماری و سلامت مسواک باید هر 3یا 4 ما عوض شود ( اگر برس مسواکتان فرسوده شده یا شما بیماری لثه یا عر ضایعه دهانی,زبانی,عفونت دهانی دارید,زودتر عوض کنید) و در ضمن همیشه خوب مسواک زدن بهداشتی را تمرین کنید.دکتر ویاس می گوید:”بهترین راه مراقبت از مسواک خود این است که پس از هر دفعه مسواک زدن آن را با قدرت زیر شیر آب تکان دهید. مطمئن شوید تمام ذرات خمیر دندان و غذا از برس مسواک حذف شده باشد”

    دکتر ویاس می گوید اگر مسواک شما درپوش دارد آنرا دور بندازید . پوشاندن مسواک ممکن است آنرا برای ماندن میکروب ها آسان تر کند و محیط نمور و مرطوب و تاریک به پیشرفت آنها کمک می کند.

    مطالب مرتبط :

    فلسفه طولانی مسواک زدن

    قانون اساسی مسواک زدن در 9 مرحله

    بهترین وقت برای مسواک ‌زدن چه موقع است؟

admin بازدید : 152 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

فال روزانه یکشنبه 27 دی 1394

  • فال روزانه یکشنبه 27 دی 1394

    فال روزانه یکشنبه 27 دی 1394

    فال روزانه یکشنبه 27 دی 1394

    فال روزانه 27 دی متولدین فروردین ماه

    اگر افكار شما در جهت عشقی مبهم حركت می‌كند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریكی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر كنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف كنید، آن به همان سرعتی كه پدیدار شده بود محو خواهد شد.

    فال روزانه 27 دی متولدین اردیبهشت ماه

    سیاره حاكم شما ونوس، شما را در تماسی لذت بخش با پلوتون قدرتمند قرار می‌دهد. شما می‌خواهید احساس خوبی را كه دارید با دیگران و به خصوص دوستان تان تقسیم كنید،‌ این امكان پذیراست چرا كه اشتیاق شما برای ارتباط با آنها بسیار شدید است. به جای اینكه احساسات شدید خود را ابراز كنید، ایده خوبی است كه دوست داشتن‌ها و دوست نداشتن‌های خود را ابراز نكنید تا زمانیكه احساسات معمول‌تان به سر جای خود برگردند.

    فال روزانه 27 دی متولدین خرداد ماه

    شما نیازی ندارید كه امروز از بروز احساسات خود جلوگیری كنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را كه اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده كند. اما بعد از این می‌فهمند كه شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌كنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای كاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار كردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است كه احساسات خود را از كارهایتان تفكیك كنید.

    فال روزانه 27 دی متولدین تیر ماه

    شما می‌خواهید همه درباره اتفاقاتی كه امروز می‌افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن باشد كه شما فكرش را می‌كنید. شخصی ممكن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می‌توانید بگویید كه به نظر می‌رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی كنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌های مثبت افكار خود درباره برنامه‌هایی در زندگی تان دارید تمركز كنید.

    فال روزانه 27 دی متولدین مرداد ماه

    ممكن است ترجیح بدهید كه الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشكار شدن آن جلوگیری كنید، اما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی كنترل كنید. با این وجود، رفتارهای غیر ارادی امروز ایده خوبی نیست چرا كه شما از این می‌ترسید كه چیزی را كه بدست آورده‌اید از دست بدهید یا فرصتی را كه شما را در جستجوی عشق موفق می‌ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واكنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می‌افتد. پنهان كردن تمایلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی كنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

    فال روزانه 27 دی متولدین شهریور ماه

    ممكن است نیاز باشد كه به عقب باز گردید و كاری را كه فكر می‌كردید به اتمام رسانده‌اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است كه درمی‌یابید آن نیاز به كار بیشتری دارد. الان زمان این است كه كاری را كه شروع كرده بودید را بسازید و تمام كنید و هر كاری می‌توانید برای اطمینان انجام دهید كه تلاش‌های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینكه از این موقعیت فرار كنید و پروژه جدیدی را آغاز كنید، با انجام دادن كارهای ناتمام، تا جاییكه می‌توانید زندگی‌تان را استحكام ببخشید.

    فال روزانه 27 دی متولدین مهر ماه

    شما هیچ دلیلی برای اجتناب از عشق و عاشقی ندارید،‌ حتی اگر مطمئن نیستید كه همه چیز آن طوری كه آرزو می‌كردید باشند. سیاره حاكم شما كه متمایل به رابطه است، تعاملات شما را با هم هماهنگ می‌كند،‌ زمانیكه اتصال ونوس – پلوتون شما را از محدوده عقلانی خارج كرده و به سمت قلمرو حواس پیش می‌برد. به جای اینكه همیشه در حال گارد گرفتن باشید،‌ در پی یافتن راهی باشید تا محدودیت‌های شما را ملایم‌تر كنند مخصوصا زمانیكه با شخص خاصی هستید.

    فال روزانه 27 دی متولدین آبان ماه

    با وجود اینكه ماه امروز در نشان شما بسیار آرام است، سیاره حاكم شما، پلوتون بی‌رحم، شما را به سمت خوشی‌های یك عشق ناب سوق می‌دهد. اما راه‌های بسیاری برای خوشگذرانی و سرخوشی وجود دارد كه تنها یكی از آنها شما را راضی می‌كند. از استراحت كردن و آرامش داشتن نترسید و اجازه دهید ذهن شما آزاد باقی بماند. رویاها و تصورات شما مكان‌هایی را به شما نشان می‌دهند كه تا بحال به آنجا سفر نكرده‌اید و می‌توانند شما را به طرف راه درستی هدایت كنند كه در آینده برای شما مناسب باشد.

    فال روزانه 27 دی متولدین آذر ماه

    ممكن است بخواهید پیغامی را كه حالا دریافت می‌كنید نادیده بگیرید، حتی اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصیحت قرار دهند. اما شما آماده شنیدن آن باقی می‌مانید، اما قسمتی از شما از محدودیت‌های عاطفی كه دارید باخبر است و نمی‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشید،‌ ممكن است فرصت شگفت انگیز عاشقانه‌ای را از دست بدهید اگر بخواهید غیر قابل انعطاف رفتار كنید درمقابل آن چیزی كه درست جلوی بینی شما قرار دارد.

    فال روزانه 27 دی متولدین دی ماه

    با وجود اینكه شما می‌خواهید كه كار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان كمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌كنند. رابطه‌ای كه اخیرا با كسی دارید ممكن است عمیق‌تر شود یا یك رابطه جدید را شروع خواهید كرد. شما تمایل ندارید كه با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یك خانه تغییر نمی‌كند،‌ پس سعی نكنید كه آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینكه مدام نگران نتیجه آن باشید.

    فال روزانه 27 دی متولدین بهمن ماه

    ممكن است امروز به خاطر احساسات سركشی از امید و آرزوها, گیج و پریشان شوید. اگر چه اینها در وهله اول مسئله و مشكلی به نظر نمی‌رسند،‌ شما می‌توانید بسیار به تمایلات خود وابسته شوید كه هر چیزی بستگی به آن دارد كه آینده چه اتفاقی می‌افتد. آرزو كردن بهترین‌ها، كار اشتباهی نیست،‌ اما اعتراف كردن به اینكه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد بهتر است.

    فال روزانه 27 دی متولدین اسفند ماه

    حتی اگر شما رویكردی كاملا رویایی و فریبنده به روابط‌تان داشته باشید باید جنبه‌های بدبینانه آن را هم مد نظر قرار دهید. اگر از جدیدترین اطلاعات و آگاهی خود برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان استفاده كنید برایتان بسیار مفید و موثر خواهد بود. با وجود اینكه شما همیشه دو طرف هر نتیجه و اتفاقی را می‌بینید، این آگاهی و هوشیاری شماست كه باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید و به جلو پیش بروید، یعنی به سمت برآورده كردن آرزوها و محقق ساختن رویاها به واقعیت!

admin بازدید : 186 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

دیدنی های روز؛ شنبه 07 شهریور 1394

  • دیدنی های روز؛ شنبه 07 شهریور 1394

    دیدنی های روز؛ شنبه 07 شهریور 1394

    اسکلت جمجمه یک غزال عربی در صحرای الغربیه در غرب امارات متحده عربی

    تظاهرات بومیان شیلی در مقابل کاخ ریاست جمهوری در سانتیاگو

     محکم کاری پنجره های یک هتل در پالم بیچ فلوریدا آمریکا پیش از رسیدن توفان اریکا

    تمرین نیروهای نظامی چین برای رژه در هفتادمین سالگرد پایان جنگ دوم جهانی

    فعالیت یک کوه آتشفشانی در مرکز اکوادور

    استادیوم محل برگزاری مسابقات جهانی دو ومیدانی در پکن

    بازار بورس آهن آلات در لندن

    تک تیرانداز استتار شده ارتش اوکراین در شرق این کشور

    اسکات واکر فرماندار ویسکانسین و نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان سفر انتخاباتی به ایالت آیوا

    نصب یک بنر بزرگ در شهر نیویورک در آستانه سفر رهبر کاتولیک های جهان به آمریکا . پاپ در جریان سفر خود به واشنگتن ، نیویورک و فیلادلفیا خواهد رفت

    یک مرکز توزیع غذا میان نیازمندان در راولپندی پاکستان

    پرواز یک ایرباس در نمایشگاه هوایی در شهر ژوکوفسکی روسیه

    عبور مهاجران آسیایی از مرز بین مجارستان و صربستان

    آغاز یک جشنواره خیابانی تابستانه در شهر تارازونا اسپانیا

    پرش یک دختر بچه به بیرون قطار در یک ایستگاه روستایی – میانمار

    نقاشی دیواری سه بعدی – روستای لویوان در چین

admin بازدید : 184 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

  • جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

     جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات  بزرگان 

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان 

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار بزرگان 

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

     جملات پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

     جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

    جملات ماندگار و پر معنی بزرگان

admin بازدید : 561 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

  • عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه کارتونی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس عشقولانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس های عاشقانه از نوشته های انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس دختر تنها

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس احساسی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    جدیدترین عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    زیباترین عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس های عاشقانه و رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته عاشقانه جدید

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته احاسسی به سبک کارتونی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکسهای نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    تصاویر نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های احساسی انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

admin بازدید : 227 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

  • عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    عکس های سوگل طهماسبی،جدیدترین تصاویر سوگل طهماسبی

     عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

     تصاویر سوگل طهماسبی

     عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    عکس های سوگل طهماسبی

      عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    جدیدترین تصاویر سوگل طهماسبی

      عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    بیوگرافی سوگل طهماسبی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    تصاویر اینستاگرامی سوگل طهماسبی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    سوگل طهماسبی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    عکس جدید سوگل طهماسبی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    سوگل طهماسبی بازیگر جوان ایرانی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

    بیوگرافی سوگل طهماسبی + تصاویر سوگل طهماسبی

    عکس های جدید سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی

     

     

admin بازدید : 401 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

  • خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

     

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکسهايي خنده دار

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    آدم برفی کلیپس دار

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    وانت قلمه زده شده!

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    پسر است دیگر!

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    پدر فرصت طلب ! :))

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکس باحال :))

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

     خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکسهای خفن و خنده دار

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    ازینا مد نشه صلوات!

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    وضعیت فوتبال بانوان!

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحالجدیدترین عکس های خنده دار و باحال

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال 

    عکس طنز نوشته

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال 

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال 

    عکس خنده دار و طنز نوشته های جدید

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

     خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکس نوشته هاي خنده دار و خيلي جديد

     خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    امکانات دانشجویی

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

    مطالب مرتبط:

    ترول خیلی خنده دار و عکس نوشته های طنز مشهدی

     عکس نوشته های خنده دار و ترول های باحال جدید 

    عکس های خنده دار و ترول های جالب

    عکسهای خنده دار و باحال شبکه های اجتماعی زمستان 94

admin بازدید : 218 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

ازدواج این پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر

  • ازدواج این پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر

    ازدواج یک پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام

    یک پسر جوان که ادعا میکند عاشق عروسک یک زن شده است ، مراسم ازدواجی با این عروسک برگزار کرد .این مرد چینی به گزارش پارس ناز پس از مرگ همسرش, عاشق یک عروسک شده و با آن ازدواج کرده است!

    به تازگی عکس هایی از مراسم ازدواج این مرد چینی با یک عروسک زیبا و خوش اندام منتشر شده است.این مرد که یک عروسک را به عنوان همسر انتخاب کرده ، برای برگزاری مراسم ازدواجش, عروسک را به آرایشگاه برده و مانند یک عروس واقعی خواستار آرایش کردن او شده است.

    ازدواج این پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام

    حضور عروس خانم در آرایشگاه!!

    این مرد همچنین از یک عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس های عروسی اش دعوت کرده است!

    ازدواج این پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام

    عکس آتلیه ای دونفره از ازدواج با عروسک!

    کسی نام این مرد را نمیداند اما عده ای ازکاربران فضای مجازی اعلام کرده اند که این مرد پس از مرگ همسرش, سالها تنها بوده و حالا عاشق این عروسک شده است!

    عضویت در گروهعضویت در گروه
admin بازدید : 184 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

  • مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    عکس های تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل دکوراسیون داخلی تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    ورودی تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    عکس تالار های عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    طراحی تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    تصاویر تالارهای عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    دیزاین داخلی تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل تالارهای عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    باغ و تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    تالار عروسی و تالار پذیرایی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    زیباترین دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدلهای شیک تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل باغ تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    عکس هایی از مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل سفره عقد

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

    مدل چیدمان تالار عروسی

    مدل های شیک دکوراسیون های تالار عروسی

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟