loading...

باران

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران با دو کیفیتDownload New Music Majid Akhshabi

admin بازدید : 214 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران

  • دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران

    آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران
    دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران با دو کیفیت
    Download New Music Majid AkhshabiGeryehaye Baran
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای گریه های باران از مجید اخشابی

    متن آهنگ مجید اخشابی به نام گریه های باران :

    حال من پریشان شد جان من از تو ویران شد
    شب و رسید و آوازم گریه های باران شد
    بر زمین نمی تابد ماه من که پنهان شد
    آتشم از سر شور تو امشب می‌بَرَدم به کجا
    عشق تو هر جا بی کس و تنها می‌کِشدم که بیا
    ♫♫♫♫♫♫

    آهنگ جدید مجید اخشابی گریه های باران

    ♫♫♫♫♫♫
    داغم از فسون تو در جانم جنون تو
    میتابی و من هنوز، تاریکم بدون تو
    با لیلا بگو چه شد، مجنون تو
    چون باران بی نوا میبارم به هر کجا
    تا یابم نشان تو دل بستم به گریه ها
    در شب های بی صدا، افسون تو
    ♫♫♫♫♫♫
    در سینه چه گویمت من شکسته آوازم
    خاموشم که بشنوی تو به نغمه ی سازم
    آتشم که بی صدا در تو میکِشد مرا
    به جلوه ی سراب ها
    شعله ام که بی امان از تو میدهم نشان
    مرا ببر به خواب ها

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟